ECE
homologováno
KBA
homologováno
TÜV
homologováno
IATF 16949
certifikováno
ISO 14001
certifikováno
ISO 9001
certifikováno
Výrobní závody v italském Paloscu se vyznačují vysokou úrovní automatizace pokrývající celý výrobní proces, manipulaci a skladování, recyklace strusky a zbytků.
Tavení a zpracování kovů se provádí v moderních pecích. Odplynění a chemické úpravy probíhají ve zcela automatizovaném závodě, který byl navržen a vyvinut společností FONDMETAL. Odlévání se provádí pomocí ostrůvkových automatů s gravitačními a nízkotlakými systémy ovládanými roboty. Součástí je i pokročilý systém odsávání a filtrování prachu.
Obrábění probíhá na robotizovaných linkách a lakování probíhá v moderních provozech. Jedná se o filtrovaná a tlaková zařízení, kde probíhá operace odmašťování, chemická antikorozní úprava, nanášení a vytvrzování nátěrových hmot. Všechna lakovací zařízení jsou plně automatizovaná. Balení provádí kvalifikovaný personál a kontrola kvality se provádí u každého jednotlivého produktu.
Respekt k životnímu prostředí je vysoce důležitý ve všech fázích výrobního procesu. Hlavním cílem je použití surovin s nízkým dopadem na životní prostředí, úspora energie, používání stabilně skvěle udržovaných provozoven a automatická recyklace strusky a zbytků.
Historie značky
2019
Nové pokročilé vybavení v oddělení lakování nyní umožňuje výroby s nulovým podílem odpadu.
2018
Vybudováno oddělení řezání diamantovou technologií.
2015
Plně automatické kontrolní zařízení pro rentgenové zkoušky a zkoušky těsnosti.
2003
První kolo pro OE partnera vyrobené pomocí nízkotlakého lití.
1999
Vývoj V10 od FONDMETALu, který je používán ve vozech týmu Mindardi.
1997
Akvizice většinového podílu v závodním týmu F1 Minardi.
1995
Zřízeno logistické oddělení.
1993
První výzkumné a vývojové centrum pro závodní automobily s aerodynamickým tunelem v Itálii.
1990
První gravitačně lité kolo pro OE partnera. Sestaven tovární FONDMETAL F1 tým pro účast na mezinárodním šampionátu Formule 1.
1989
Součástí výroby je nyní i strojní obrábění.
1988
První kolo s vložkou pro automotive. Začlenění procesu lakování kol do výroby.
1984
Plná produkce se věnuje gravitačnímu tlakovému lití kol.
1976
Provedeno první gravitační tlakové lití kola pro automotive značky 2R (Ruote Rumi).
1972
Slévání hliníkových dílů pro automotive a průmysl pomocí pískových forem.